| Dotazník - Školní jídelna | |
| Otázka č. 1 - S výběrem nápojů jste spokojeni: | |
| Rozhodně ANO: 53x | |
| Spíše ANO: 73x | |
| méně sladké | |
| Spíše NE: 21x | |
| Rozhodně NE: 5x | |
| Návrhy a připomínky rodičů: | |
| čistá voda 8x | |
| příliš sladké a umělé občas bez chuti 7x | |
| mléko není vhodný nápoj k obědu | |
| přírodní šťávy ředěné vodou | |
| neslazené nápoje | |
| více limonád, džusy | |
| ovocné čaje | |
| nápoje bez konzervantů | |
| jsou nechutné - změna - voda a šťáva - studené | |
| Otázka č. 2 - S nabídkou polévek jsme spokojeni | |
| Rozhodně ANO: 18x | |
| Spíše ANO: 35x | |
| Spíše NE: 9x | |
| Rozhodně NE: 7x | |
| chuťově nevyhovují, minimální obsah zeleniny, příliš slané | |
| bývají příliš slané, občas instantní, některé chuťově těžko odlišitelné | |
| výborné jsou hovězí vývary | |
| rajská, bramboračka, párková mi nechutná | |
| prosím, aby polévky nebyly vařeny s glutamanem (ze sáčku) | |
| dítěti, nechutnají, polévky nejí 6x | |
| zřejmě se vaří z polotovarů | |
| vařit jen domácí, ne z pytlíku | |
| zelenina je příliš rozvařená, polévky nemají chuť | |
| slané - pro děti nevhodné | |
| polévky značky Vitana nejsou vhodné pro děti | |
| Otázka č.3 - S nabídkou hlavních jídel jsme spokojeni: | |
| Rozhodně ANO: 42x | |
| Spíše ANO: 64x | |
| Spíše NE: 36x | |
| Rozhodně NE: 6x | |
| jídelníček se pořád opakuje | |
| často nedovařená rýže, studené jídlo, chtělo by to více zeleniny | |
| navrhujeme častěji rybu, méně knedlíky | |
| ne tolik omáček | |
| od loňského roku došlo k malému zlepšení | |
| více zeleniny,ryb - filé, méně kořenit, solit | |
| špatná skladba jídel (kombinace), neodpovídá zdravému stravování | |
| Hodně polotovarů, chtěla bych vaření bez polotovarů | |
| Je spousta omáček, jídlo bývá přesolené | |
| Děti si stěžují na rozvařené jídlo, přesolené, moc kořeněné, minimálně 2x za týden jí pouze přílohy | |
| Málo zeleniny, příliš často knedlíky a omáčky, nejsme si jisti, zda se vaří z čerstvých surovin | |
| Každý týden v pátek knedlíky, omáčky 3x | |
| myslím, že by se měly omezit páteční omáčky s knedlíky, častěji zařazovat ryby (ne jen rybí prsty) | |
| jídla jsou stále stejná, dokola se opakující řadu let, chce to inovaci. | |
| Více jídel oblíbených dětmi, upřednostnit jednoduchá, nekomplikovaná jídla - žádné plněné kapsy | |
| ryby zapečené s brokolicí, což jsou podivné polotovary, neoblíbené jsou také různé mexické guláše, | |
| džuveče apod. Nejhorší jídlo jsou bramborové knedlíky s cibulkou a různé polotovary - nejčastěji | |
| smažené. Z toho mají děti rády jen rybí prsty. | |
| Výborné jsou milánské špagety,většina omáček. | |
| Méně moučných omáček, více ryb a bílého masa | |
| Každý týden v pátek knedlíky, navrhuji změnit pravidlo pátečních knedlíků, ne vždy je jídlo chutné | |
| Mohla by být častěji sladká jídla | |
| jídlo je přizpůsobené spíše dobřichovickým důchodcům!!! | |
| Chybí varianta zeleninová či bezmasá. | |
| Pokud je sladký oběd, ještě k tomu dostávají sladké tyčinky, jogurty | |
| Malá pestrost, kvalitativně nevyhovující - dochucovadla, barviva, chuťově nezajímavé | |
| Treska s brokolicí se nadá jíst | |
| Příliš mastné. | |
| Méně bílých (hnědých) univerzálních omáček. | |
| Malé porce, nepřidáváte maso. | |
| Tuhé, tvrdé maso, kupované knedlíky | |
| Kvalitnější br. Kaše, více luštěnin a čerstvé zeleniny, libovější maso | |
| Otázka č.4. Jídelníček sledujeme | |
| vždy: 31x | |
| často: 41x | |
| občas: 75x | |
| nikdy. 6x | |
| Otázka č. 5 Souhlasíte s automaty na občerstvení na 2.stupni: | |
| Rozhodně ano: 42x | |
| Spíše ano: 44x | |
| Spíše ne: 22x | |
| Ne: 33x | |
| Rozhodnutí záleží často na nabídce automatů, rodiče preferují ovoce, musli tyčinky, odmítají sladkosti a jiné nezdravé potraviny a nápoje, chipsy | |
| Větší nabídka baget | |
| nekvalitní potraviny (nápoje) - drahé | |
| děláme svačiny, nechci, aby dítě utrácelo za sladné, nezdravé nápoje a tyčinky | |
| Jsme proti užívání automatů na kávu dětmi | |
| Dětem stačí svačiny z domova. | |
| Sladkosti lákají více než svačina. | |
| Nenahradí domácí svačiny, vedou ke špatným návykům. | |
| Podle toho co a za kolik | |
| nevhodné nošení hotovosti do školy. | |
| dostupnost nákupu potravin v blízkosti školy | |
| Děti pak nebudou jíst oběd a budou ještě tlustší než jsou | |
| Otázka č.6 Dítě navštěvuje: | |
| 1. stupeň: 115 | |
| 2.stupeň: 38 | |
| Máme děti na obou stupních: 4 | |
| Otázka č.7 - Návrhy a připomínky | |
| vyřadit z jídelníčků nevhodné polévky pro děti - dršťková, gulášová, zrušit pravidelné páteční obědy s knedlíky, více obměnit sortiment jídel, když se vaří pouze jedno jídlo | |
| syn žádá o ubrousek k jídlu, jinak je spokojen | |
| Zavést čipové karty - chci vědět, zda bylo dítě na obědě | |
| Uvítala bych větší podíl ovoce a zeleniny - zeleninové/ovocné saláty, oblohy | |
| Vadí mi, že dítě často řekne, že neobědvalo, doma jí celkem obstojně. Navrhuji přizpůsobit se dětem - udělejte dotazník pro děti s nabídkou jídel, klidně bych zúžila nabídku a točila častěji oblíbená jídla | |
| Bylo by dobré se kvalitou přiblížit jídelně v MŠ. Z hodnocení dětí - Ve školce mi chutnalo, jídlo ve školní jídelně je takové šedivé. | |
| Omezila bych nabídku jídel s knedlíky a omáčkami (knedlíky 2x týdně) | |
| více čerstvé zeleniny, více sladkých jídel | |
| přidat vodu mezi nápoje | |
| Jako rodič bych raději za obědy více připlatila a věděla, že se dcera nají - zatím jí povětšinou pouze přílohy | |
| Myslím, že celý systém stravování není pro děti vhodný, byla bych pro změnit druhy jídel, chápu, že z důvodu kapacity nemůžete vařit dvě jídla, ale jedno vyhovující zásadám zdravé výživy bez dochucovadel apod. by dětem určitě bylo přínosem | |
| Více dozoru v jídelně, děti často vyhazují téměř celé porce (z vyprávění našich dětí), to je velká chyba. | |
| Celkově jsme spokojeni. | |
| Dělat víc škubánky | |
| Zkusit nabídnout saláty ovocné nebo zeleninové | |
| Stoly jen pro 4 děti | |