Dotazník
- Školní jídelna |
|
|
|
|
|
Otázka č. 1 - S výběrem
nápojů jste spokojeni: |
|
|
|
Rozhodně ANO: 53x |
|
Spíše ANO: 73x |
|
méně sladké |
|
|
|
Spíše NE: 21x |
|
Rozhodně NE: 5x |
|
|
|
Návrhy a připomínky
rodičů: |
|
čistá voda 8x |
|
příliš sladké a umělé
občas bez chuti 7x |
|
mléko není vhodný nápoj k
obědu |
|
přírodní šťávy ředěné
vodou |
|
neslazené nápoje |
|
více limonád, džusy |
|
ovocné čaje |
|
nápoje bez konzervantů |
|
jsou nechutné - změna -
voda a šťáva - studené |
|
|
|
Otázka č. 2 - S nabídkou
polévek jsme spokojeni |
|
|
|
Rozhodně ANO: 18x |
|
Spíše ANO: 35x |
|
Spíše NE: 9x |
|
Rozhodně NE: 7x |
|
|
|
chuťově nevyhovují,
minimální obsah zeleniny, příliš slané |
|
bývají příliš slané,
občas instantní, některé chuťově těžko odlišitelné |
|
výborné jsou hovězí
vývary |
|
rajská, bramboračka,
párková mi nechutná |
|
prosím, aby polévky
nebyly vařeny s glutamanem (ze sáčku) |
|
dítěti, nechutnají,
polévky nejí 6x |
|
zřejmě se vaří z
polotovarů |
|
vařit jen domácí, ne z
pytlíku |
|
zelenina je příliš
rozvařená, polévky nemají chuť |
|
slané - pro děti nevhodné |
|
polévky značky Vitana
nejsou vhodné pro děti |
|
|
|
Otázka č.3 - S nabídkou
hlavních jídel jsme spokojeni: |
|
|
|
Rozhodně ANO: 42x |
|
Spíše ANO: 64x |
|
Spíše NE: 36x |
|
Rozhodně NE: 6x |
|
|
|
jídelníček se pořád
opakuje |
|
často nedovařená rýže,
studené jídlo, chtělo by to více zeleniny |
|
navrhujeme častěji rybu,
méně knedlíky |
|
ne tolik omáček |
|
od loňského roku došlo k
malému zlepšení |
|
více zeleniny,ryb - filé,
méně kořenit, solit |
|
špatná skladba jídel
(kombinace), neodpovídá zdravému stravování |
|
Hodně polotovarů, chtěla
bych vaření bez polotovarů |
|
Je spousta omáček, jídlo
bývá přesolené |
|
Děti si stěžují na
rozvařené jídlo, přesolené, moc kořeněné, minimálně 2x za týden jí pouze
přílohy |
|
Málo zeleniny, příliš
často knedlíky a omáčky, nejsme si jisti, zda se vaří z čerstvých surovin |
|
Každý týden v pátek
knedlíky, omáčky 3x |
|
myslím, že by se měly
omezit páteční omáčky s knedlíky, častěji zařazovat ryby (ne jen rybí prsty) |
|
jídla
jsou stále stejná, dokola se opakující řadu let, chce to inovaci. |
|
Více jídel oblíbených
dětmi, upřednostnit jednoduchá, nekomplikovaná jídla - žádné plněné kapsy |
|
ryby zapečené s
brokolicí, což jsou podivné polotovary, neoblíbené jsou také různé mexické
guláše, |
džuveče apod. Nejhorší
jídlo jsou bramborové knedlíky s cibulkou a různé polotovary - nejčastěji |
|
smažené. Z toho mají děti
rády jen rybí prsty. |
|
Výborné jsou milánské
špagety,většina omáček. |
|
Méně moučných omáček,
více ryb a bílého masa |
|
Každý týden v pátek
knedlíky, navrhuji změnit pravidlo pátečních knedlíků, ne vždy je jídlo
chutné |
|
Mohla by být častěji
sladká jídla |
|
jídlo je přizpůsobené
spíše dobřichovickým důchodcům!!! |
|
Chybí varianta zeleninová
či bezmasá. |
|
Pokud je sladký oběd,
ještě k tomu dostávají sladké tyčinky, jogurty |
|
Malá pestrost,
kvalitativně nevyhovující - dochucovadla, barviva, chuťově nezajímavé |
|
Treska s brokolicí se
nadá jíst |
|
Příliš mastné. |
|
Méně bílých (hnědých)
univerzálních omáček. |
|
Malé porce, nepřidáváte
maso. |
|
Tuhé, tvrdé maso,
kupované knedlíky |
|
Kvalitnější br. Kaše,
více luštěnin a čerstvé zeleniny, libovější maso |
|
|
|
Otázka č.4. Jídelníček
sledujeme |
|
|
|
vždy: 31x |
|
často: 41x |
|
občas: 75x |
|
nikdy. 6x |
|
|
|
Otázka č. 5 Souhlasíte s
automaty na občerstvení na 2.stupni: |
|
|
|
Rozhodně ano: 42x |
|
Spíše ano: 44x |
|
Spíše ne: 22x |
|
Ne: 33x |
|
|
|
Rozhodnutí
záleží často na nabídce automatů, rodiče preferují ovoce, musli tyčinky,
odmítají sladkosti a jiné nezdravé potraviny a nápoje, chipsy |
|
Větší nabídka baget |
|
nekvalitní potraviny
(nápoje) - drahé |
|
děláme svačiny, nechci,
aby dítě utrácelo za sladné, nezdravé nápoje a tyčinky |
|
Jsme proti užívání
automatů na kávu dětmi |
|
Dětem stačí svačiny z
domova. |
|
Sladkosti lákají více než
svačina. |
|
Nenahradí domácí svačiny,
vedou ke špatným návykům. |
|
Podle toho co a za kolik |
|
nevhodné nošení hotovosti
do školy. |
|
dostupnost nákupu
potravin v blízkosti školy |
|
Děti pak nebudou jíst
oběd a budou ještě tlustší než jsou |
|
|
|
Otázka č.6 Dítě
navštěvuje: |
|
|
|
1. stupeň: 115 |
|
2.stupeň: 38 |
|
Máme děti na obou
stupních: 4 |
|
|
|
Otázka č.7 - Návrhy a
připomínky |
|
vyřadit
z jídelníčků nevhodné polévky pro děti - dršťková, gulášová, zrušit
pravidelné páteční obědy s knedlíky, více obměnit sortiment jídel, když se
vaří pouze jedno jídlo |
|
syn žádá o ubrousek k
jídlu, jinak je spokojen |
|
Zavést čipové karty -
chci vědět, zda bylo dítě na obědě |
|
Uvítala bych větší podíl
ovoce a zeleniny - zeleninové/ovocné saláty, oblohy |
|
Vadí
mi, že dítě často řekne, že neobědvalo, doma jí celkem obstojně. Navrhuji
přizpůsobit se dětem - udělejte dotazník pro děti s nabídkou jídel, klidně
bych zúžila nabídku a točila častěji oblíbená jídla |
|
Bylo
by dobré se kvalitou přiblížit jídelně v MŠ. Z hodnocení dětí - Ve školce mi
chutnalo, jídlo ve školní jídelně je takové šedivé. |
|
Omezila bych nabídku
jídel s knedlíky a omáčkami (knedlíky 2x týdně) |
|
více čerstvé zeleniny,
více sladkých jídel |
|
přidat vodu mezi nápoje |
|
Jako rodič bych
raději za obědy více připlatila a věděla, že se dcera nají - zatím jí
povětšinou pouze přílohy |
Myslím,
že celý systém stravování není pro děti vhodný, byla bych pro změnit druhy
jídel, chápu, že z důvodu kapacity nemůžete vařit dvě jídla, ale jedno
vyhovující zásadám zdravé výživy bez dochucovadel apod. by dětem určitě bylo přínosem |
|
Více dozoru v
jídelně, děti často vyhazují téměř celé porce (z vyprávění našich dětí), to
je velká chyba. |
Celkově jsme spokojeni. |
|
Dělat víc škubánky |
|
Zkusit nabídnout saláty
ovocné nebo zeleninové |
|
Stoly jen pro 4 děti |
|
|
|