Všem děkujeme za vyplnění ankety. Vaše názory jsou pro nás cennou zpětnou reakcí na naši snahu, abyste dostávali co nejúplnější informace o školním prospěchu Vašich dětí.
Dostalo se nám jednoznačného ujištění (žádná z odpovědí NE, 91x ANO, 7x ČÁSTEČNĚ), že čtvrtletní hodnocení pro Vás a Vaše děti má smysl. Vaše podněty se budeme snažit využít v příštím hodnocení. I když Vaše občasná žádost o větší podrobnost u někoho bude asi těžko v praxi možné realizovat, protože někteří z učitelů hodnotí najednou až 160 dětí…
VÝSLEDKY ANKETY realizované na třídních schůzkách na 2. stupni dne 19. 11. 2013
· Jsou Vám informace, které obdržíte ve slovním čtvrtletním hodnocení, užitečné? Komentář:
91x ANO
Zajímavé porovnání sebereflexe žáka s hodnocením učitele. Líbí se mi tento nápad.
Lepší by bylo více individuální hodnocení textem.
Myslím, že je v této formě dostačující a je to vhodné doplnění známek.
Užitečné pro následné třídní schůzky.
Díky němu nemusím stát „fronty na učitele“ při třídních schůzkách. Mám představu, kam je potřeba zajít konzultovat a kam ne.
Hodnocení se mi zdá dostatečné.
Přehled o chování dítěte v hodně je určitě dobrý.
Slovní hodnocení je fajn.
Děkujeme za tyto informace.
Dostačující.
Perfektní zpětná vazba ze strany školy, děkuji.
Zdá se mi zcela dostatečné J
Vypovídá přesněji než číslice.
0x NE
7x ČÁSTEČNĚ
V některých ohledech příliš stručné.
Některé informace jsou povrchní a nepřinášejí podrobnosti o práci dítěte.
Stručné, individuální hodnocení od učitelů.
· Máte nějaký nápad na zlepšení?
Individuální forma.
Možno detailněji.
Doplnit hodnocení znalostí (1,2,3,4,5) přímo na A4 nejenom do ŽK.
Ne, je přijatelný.
Nemám.
Dostačující.
Prosím výrazněji oddělit hodnocení dítěte od hodnocení učitele.
Lépe nastavit kritéria pro hodnocení, aby bylo skutečně vypovídající o práci dítěte a o tom, co má zlepšit.
Ještě více být konkrétní.
Jsem spokojena.
Nemám.
Více slovního hodnocení od učitelů, často jsou jen zaškrtnuté údaje (občas, zřídka, někdy).
Jsem spokojena.