zpět na život školy
Škola v přírodě 7.A

7.A si vybrala pětidenní výlet v Jeseníkách na Červenohorském sedle. Přestože to bylo velmi namáhavých pět dní, tak jsme si to všichni užili.
1.den v pondělí, jsme vyrazili z Dobřichovic vlakem na Smíchov a tam jsme přesedli na rychlík GALÁN, který nás dovezl až do Ramzové. Dále sedačkovou lanovkou na Šerák a pěšky přes Keprník na Červenohorské sedlo. Ušli jsme 9 km se všemi zavazadly na zádech. Po cestě jsme navštívili Vřesovou studánku. Přivítal nás správce horské boudy, který byl malého vzrůstu.
2.den jsme vyrazili na celodenní výlet na PRADĚD, a protože byla mlha nevylezli jsme na rozhlednu, ale dali jsme si teplou polévku na zahřátí. Cesta byla dlouhá 22 km.
Další den jsme vystoupali na Červenou horu a někteří i na Vozku.
4.den jsme jeli na exkurzi elektrárny do Dlouhých Strání. Je to jedna z nejekologičtějších elektráren v Evropě. Odjeli jsme autobusem k Horní nádrži, která je o 550 výškových metrů výš. V 17.39 nám jel bus zpět na Červenohorské sedlo. Večer jsme si sbalili věci, jelikož jsme následující den museli odjet domů.
5. poslední den ještě předtím, než jsme odjeli vlakem do Dobřichovic, jsme šli na prohlídku zámku a papírny ve Velkých Losinách. Potom jsme odjeli GÁLÁNEM do Prahy Smíchova.
Okolo 21.hodiny jsme dorazili domů. Za celý pobyt jsme dohromady ušli kolem 52 kilometrů.