zpět na matematiku    zpět na život školy    zpět na online testy
.:Geometrické symboly (spoj)

 Testy pro 5. ročník   .:Malá násobilka (spoj)
.:Paměťové dělení přírozených čísel
.:Paměťové dělení se zbytkem
.:Zaokrouhlování přirozených čísel
.:Opakování převodů jednotek délky
.:Opakování převodů jednotek hmotnosti
.:Opakování převodů jednotek času
.:Římská čísla 1 - 39 (spoj)
.:Římská čísla 40 - 100 (spoj)
.:Římská čísla 1 - 999 (spoj)
.:Velká násobilka (spoj)

.:Hledání v jízdním řádu
.:Obsahy obrazců ve čtvercové síti 1
.:Obsahy obrazců ve čtvercové síti 2
.:Výpočet obvodu a obsahu čtverce
.:Výpočet obvodu a obsahu obdélníku
.:Zlomková část - jednotky délky
.:Zlomková část - jednotky hmotnosti
.:Zlomková část - jednotky času

 Testy pro 6. ročník   .:Opakování obvodu a obsahu čtverce
.:Opakování obvodu a obsahu obdélníku
.:Opakování převodů jednotek délky
.:Opakování převodů jednotek obsahu
.:Objem a povrch krychle
.:Objem a povrch krychle - příklady
.:Objem a povrch kvádru
.:Objem a povrch kvádru - příklady
.:Zapisování desetinných čísel
.:Desetinné číslo na číselné ose
.:Zaokrouhlování desetinných čísel
.:Sčítání desetinných čísel
.:Násobení des. čísel 10 ,100, 1000
.:Dělení des. čísel 10 ,100, 1000
.:Násobení desetinných čísel zpaměti
.:Znaky dělitelnosti přirozených čísel
.:Dělitelnost - doplňování číslic
.:Dělitelé přirozených čísel
.:Prvočísla do dvaceti
.:Prvočísla od dvaceti do čtyřiceti
.:Největší společný dělitel
.:Nejmenší společný násobek
.:Rozklad čísla v součin prvočísel
.:Odhady velikosti úhlu 0° - 180°
.:Odhady velikosti úhlu 0° - 360°
.:Převod velikosti úhlu na minuty
.:Úhly na hodinách
.:Dvojice úhlů
.:Osově souměrné útvary
.:Třídění trojúhelníků podle úhlů
.:Vlastnosti trojúhelníků 1
.:Vlastnosti trojúhelníků 2
.:Obvod a obsah pravoúhlého trojúhelníku
.:Převod desetinných zlomků na des. čísla
.:Převod zlomků na desetinná čísla
.:Převod zlomků kilometru na metry (spoj)
.:Převod zlomků hodin na minuty (spoj)

 Testy pro 7. ročník   .:Odchylka, číselná osa
.:Absolutní hodnota, porovnávání
.:Sčítání a odčítání celých č. (spoj)
.:Sčítání a odčítání celých č. 1
.:Sčítání a odčítání celých č. 2
.:Sčítání a odčítání celých č. 3
.:Sčítání a odčítání celých č. 4 (abs. hodnota)
.:Násobení a dělení celých č. (spoj)
.:Sčítání, odčítání a násobení 1
.:Sčítání, odčítání a násobení 2
.:Racionální čísla
.:Středově souměrné útvary
.:Souměrnost dopravních značek
.:Poměr v zákl. tvaru (spoj)
.:Převrácený poměr (spoj)
.:Poměr, měřítko
.:Přímá a nepřímá úměrnost
.:Pravoúhlá soustava souřadnic
.:Zlomek - procento
.:Procenta 1 (spoj)
.:Určení procentové části
.:Odhady počtu procent v diagramu
.:Určení počtu procent
.:Určení základu
.:Procenta vše
.:Procenta - finanční úlohy
.:Procenta - jednoduché úrokování
.:Vlastnosti rovnoběžníků
.:Převody jednotek obsahu 1
.:Převody jednotek obsahu 2
.:Převody jednotek objemu
.:Převody jednotek obsahu, objemu a hmotnosti
.:Druhy hranolů
.:Objem a povrch trojbokého hranolu
.:Objem a povrch trojbokého hranolu - příklady
.:Objem a povrch čtyřbokého hranolu s čtvercovou podstavou
.:Objem a povrch čtyřbokého hranolu s čtvercovou podstavou - příklady
.:Objem a povrch čtyřbokého hranolu s obdélník. podstavou
.:Objem a povrch čtyřbokého hranolu s obdélník. podstavou - příklady
.:Objem a povrch čtyřbokého hranolu s lichoběž. podstavou
.:Objem a povrch čtyřbokého hranolu s lichoběž. podstavou - příklady

 Testy pro 8. ročník   .:Druhá mocnina 1
.:Druhá mocnina 2
.:Mocnina a odmocnina - odhady
.:Druhá mocnina zpaměti
.:Druhá odmocnina zpaměti
.:Pythagorova věta
.:Výpočet přepony
.:Výpočet přepony - příklady
.:Výpočet odvěsny
.:Výpočet odvěsny - příklady
.:Pythagorova věta - příklady
.:Třetí mocnina
.:Mocnina s přirozeným mocnitelem
.:Číslo ve tvaru a · 10n
.:Číselné výrazy s mocninami
.:Určení hodnoty číselného výrazu
.:Určení počtu členů mnohočlenu
.:Sčítání a odčítání členů (spoj)
.:Sčítání a odčítání mnohočlenů 1
.:Sčítání a odčítání mnohočlenů 2 (spoj)
.:Násobení mnohočlenu jednočlenem (spoj)
.:Násobení mnohočlenů (spoj)
.:Úprava mnohočlenu pomocí vzorců (spoj)
.:Úprava mnohočlenu na součin pomocí vytýkání 1 (spoj)
.:Vytýkání čísla (-1) (spoj)
.:Úprava mnohočlenu na součin pomocí vytýkání 2 (spoj)
.:Lineární rovnice1 (spoj)
.:Vyjádření neznámé za vzorce
.:Základy statistiky
.:Statistické šetření 1
.:Statistické šetření 2
.:Obvod kruhu, délka kružnice
.:Obvod a obsah kruhu
.:Objem a povrch válce
.:Objem a povrch válce - příklady

 Testy pro 9. ročník   .:Kdy má lomený výraz smysl 1
.:Kdy má lomený výraz smysl 2
.:Krácení lomených výrazů
.:Sčítání lomených výrazů
.:Odčítání lomených výrazů
.:Co je funkce?
.:Vlastnosti lineární funkce
.:Podobnost rovinných útvarů
.:Objem a povrch kužele
.:Objem a povrch kužele - příklady
.:Objem a povrch jehlanu 1
.:Objem a povrch jehlanu 1 - příklady
.:Objem a povrch jehlanu 2
.:Objem a povrch jehlanu 2 - příklady
.:Objem a povrch koule
.:Objem a povrch koule - příklady
.:Finanční matematika
 Celá čísla odchylka, číselná osa - test 
1. Jaké z uvedených čísel není číslo celé?
  + 14
  - 0,54
  269
  -152

2. Normální stav hladiny vody v řece je 170 cm. Okamžitý stav hladiny je 164 cm. Jak velká je odchylka hladiny od normálu?
  -6
  +6
  -4
  +4

 
3. Jaké celé číslo bude zapsáno místo písmena A?
  -4
  -5
  +6
  -6

4. Jaké je opačné číslo k číslu ležícímu na místě písmena B?
  -3
  -2
  +3
  -4

5. Koubovi měli na účtu 56 450 Kč. Od banky si vypůjčili 100 000 Kč. Jaký je nyní stav jejich účtu?
  - 44 450 Kč
  - 44 550 Kč
     44 550 Kč
  - 43 550 Kč

6. Určete celé číslo, pro jehož obraz na číselné ose platí: je stejně vzdáleno od obrazu čísla - 4 a čísla + 2.
  -2
  +2
   0
  -1

7. V novinách byla uveřejněna tato předpověď teplot: Ranní teploty se budou pohybovat od -4°C do 0°C, odpolední teploty od - 1°C do +2°C, noční teploty v rozmezí od -5°C do -9°C. Která udaná teplota nemohla být v průběhu dne dosažena?
  - 3°C
  - 6°C
  + 3°C
  0 °C

8. V meteorologické stanici zapisovali průběh teploty vzduchu. První zápis teploty o půlnoci zjistil, že teplota vzduchu poklesla o 1°C. Hodinu nato ukazoval teploměr další snížení teploty o 3°C. Ve 3 hodiny zjistil pan Všetečka, že teplota opět klesla o další 2°C. V té době ukazoval teploměr -9°C. Jakou teplotu ukazoval teploměr o půlnoci?
  - 3°C
  - 6°C
  + 3°C
  0 °C

  Zobrazit správné odpovědi   

www.zsdobrichovice.cz  
zpět na matematiku    zpět na život školy    zpět na online testy         Náměty, poznámky pište na syblik@zsdobrichovice.cz         počítadlo.abz.cz