zpět na matematiku zpět na život školy | |
.: Úvodní informace .: Zadání - 1. týden .: Výsledky z 1. týdne .: Zadání - 2. týden .: Výsledky z 2. týdne .: Zadání - 3. týden .: Výsledky z 3. týdne .: Zadání - 4. týden .: Výsledky z 4. týdne .: Zadání - 5. týden .: Výsledky z 5. týdne .: Zadání - 6. týden .: Výsledky z 6. týdne .: Zadání - 7. týden .: Výsledky z 7. týdne .: Zadání - 8. týden .: Výsledky z 8. týdne .: Zadání - 9. týden .: Výsledky z 9. týdne .: Zadání - 10. týden .: Výsledky z 10. týdne .: Zadání - 11. týden .: Výsledky z 11. týdne .: Zadání - 12. týden .: Výsledky z 12. týdne .: Zadání - 13. týden .: Výsledky z 13. týdne .: Zadání - 14. týden .: Výsledky z 14. týdne .: Zadání - 15. týden .: Výsledky z 15. týdne .: Zadání - 16. týden .: Výsledky z 16. týdne .: Zadání - 17. týden .: Výsledky z 17. týdne .: Zadání - 18. týden .: Výsledky z 18. týdne .: Zadání - 19. týden .: Výsledky z 19. týdne .: Zadání - 20. týden .: Výsledky z 20. týdne .: Zadání - 21. týden .: Výsledky z 21. týdne .: Zadání - 22. týden .: Výsledky z 22. týdne .: Zadání - 23. týden .: Výsledky z 23. týdne .: Zadání - 24. týden .: Výsledky z 24. týdne .: Zadání - 25. týden .: Výsledky z 25. týdne .: Zadání - 26. týden .: Výsledky z 26. týdne .: Zadání - 27. týden .: Výsledky z 27. týdne .: Zadání - 28. týden .: Výsledky z 28. týdne .: Doporučení pro psaní testu při zkouškách |
Taktická doporučení pro psaní testu při zkouškách 1) Příklady mohu počítat v libovolném pořadíPo obdržení zadání si nejprve pozorně přečtu zadání všech příkladů. Pak se teprve rozhodnu, v jakém pořadí spočítám příklady.Vždy začínám řešit příklady, které bezpečně umím. 2) Nedopočítané příklady neškrtámI za neúplné řešení příkladu se snažím získat nějaký ten bodík.3) Zásadně nenechávám v písemné práci dvě verze jednoho příkladuPři opakovaném pokusu vypočítat jeden příklad, musím verzi, kterou nechci oznámkovat škrtnout.4) Základem úspěchu je pečlivá a přehledná práceKdo opravuje mou písemnou práci, se v ní musí vyznat.Musím se v ní vyznat i já sám při kontrole výpočtu či při hledání chyby. Někdy je chyba drobná, např znaménko (třeba v rovnici) nebo numerická chyba. Náčrt (u geometrických a některých slovních úloh) kreslím dostatečně velký a přehledný (žádnou blešku). 5) Nenech se zbytečně roptylovatNevšímej si ostatních. Jejich vzdychání, klepání, škrtání nesmí poutat tvou pozornost. Pracuj v klidu.6) Nezapomeň na náležitosti úlohNejvíce se zapomíná na:- podmínky výrazů - odpovědi u slovních a geometrických úloh - zkoušky u rovnic, u soustav, u slovních úloh - zřetelné označení či podtržení výsledku - závěr o počtu řešení u konstrukčních úloh 7) Hlídej si časZbytečně nechvátej, pracuj klidně. Spěch způsobuje nejvíce chyb. |